The Closer LA Woman
S1, E11: Brenda and her team are assigned to investigate the murder of an Iranian businessman and his driver in a medical centre parking lot. Complications ensue between the LAPD and the FBI concerning which has jurisdiction over the case because the businessman's name appears on the FBI's terrorist watch list.