Lad Code
S8, E2: Shirts are off and fists are about to fly after Gaz gets jealous when Marnie flirts with new boy Aaron. Everyone’s buzzin’ as Vicky returns to the house, and there’s the first ever Tash-On Tours as the Geordies put their own tequila-fuelled spin on singles nights.