Larry King
S3, E12: Tracy does an interview with Larry King and causes mayhem throughout New York City, Jack wonders if his career will get in the way of taking his relationship with Elisa to the next level, and Liz loses her cell phone in a cab and recruits Kenneth to go out with her to Queens to retrieve it.