The Hills Lauren and Jason: Part 2
S1, E4: When Jason, Lauren's ex flame from Laguna Beach, reappears in her life, Lauren thinks she may not be over him. Meanwhile, Heidi asks if the price of a new job is worth paying for. (S1, ep4)