Mobile 101 Leadership in Crisis
S1, E1: The story of a small Finnish electronics company that became a global mobile phone giant. In the late 1980s, Nokia is in financial crisis. Internal dissatisfaction with its CEO is growing after a series of failed attempts at expansion.