Mobile 101
The story of a small Finnish electronics company that became a global mobile phone giant. In the late 1980s, Nokia is in financial crisis. Internal dissatisfaction with its CEO is growing after a series of failed attempts at expansion.
Katarina and Aki work on the defence for the patent case. A series of cutbacks at Nokia lead to Risto's project being unexpectedly scrapped.
Katarina and Aki travel to the US for the case. Risto takes his wife Vuokko on a surprise honeymoon. New CEO Simo finds out about the Northstar Project.
Katarina and Aki's relationship becomes very strained. Jorma gets an interesting job offer. Risto throws everything at his big idea.