Learning Curve
S13, E21: Fin's son's fiancé is beaten by a gang targeting gays just as Ken is ready to announce the marriage to his father. As the investigation begins, a teacher from a private school becomes the next victim. The cases' similarities soon end, however, when the detectives discover he was accused of abusing one of his students.