S4, E5: Cooper tries to save a suicidal teen in a situation that hits extremely close to home. Sammy convinces a former addict to be an informant, with devastating consequences. Jessica gets a visit from someone in her past. And Lydia and Ruben investigate a supposed home invasion that appears to have been staged to cover up a murder.