Let It Ride
S2, E5: Murtaugh and Riggs investigate a death that occurs moments before the victim's bet wins a horse race, but when Leo Getz insists that it's a homicide, he proceeds to help the investigation along. Meanwhile, Murtaugh updates his will and Riggs struggles to come to terms with his past.