Let It Snow
S3, E1: This season on SOUTHLAND, Lydia has difficulty adjusting to her mother's return home from Europe with a new boyfriend in tow. The relationship forces Lydia to consider her own life and the fact that remains a single woman. Meanwhile, Ben continues to come into his own as a cop, but he feels increasing pressure to intervene in John's addiction. And Sammy and his wife face a major life change that could have devastating consequences for their marriage.In the third season premiere, Detective Lydia Adams endures a stressful adjustment period with her new partner, Josie Ochoa, as they investigate the disappearance of an illegal immigrant. Detective Russell Clarke, Lydia's former partner, adjusts to a new desk job on the force. Meanwhile, Detectives Sammy Bryant and Nate Moretta look for the killer of two gangbangers; and Officer Ben Sherman catches the eye of an attractive woman during a traffic stop, while his partner, John Cooper, struggles with increasing pain.