Let's Take Over Prague
S5, E4: The gang are back on their Geordie Tour of Europe, and this time they're off to Prague for banter, birds, and booze galore. Chaos reigns as Gaz gets mortal and kicks off at Charlotte while booze also gets the better of Dan, who upsets Vicky and Ricci in the process. And as the boys get stuck into the local strip clubs, it's the girls getting their guns out for a change at the shooting range.