Livin On a Prayer
S10, E12: When Stewie's new best friend falls ill, Lois takes him to the hospital where she finds out he has a critical, but treatable, disease. However, the boy's parents refuse treatment due to their religious beliefs, leaving Lois no choice but to take drastic measures to seek treatment for the boy herself. Meanwhile, Peter has a religious experience of his own.