Lock It Down
S3, E14: After a baby is abducted from the hospital, Goodwin enlists the help of Dr. Charles and Dr. Reese to find the suspect. Due to the lock-down, Dr. Rhodes must find a way to get into the operating room to help perform open-heart surgery.