Lois Comes Out of Her Shell
S11, E7: Lois experiences a midlife crisis and decides to become youthful once more, but Peter struggles to keep up with her new, wild lifestyle. Meanwhile, Stewie finds a turtle at the park and brings him home as his new pet, unaware that the turtle is evil and determined to destroy his life.