Long Day's Journey Into Night
S1, E1: The Matthews' family road trip takes a horrifying turn when they are detoured to a small pastoral town from which they cannot leave. When their family RV crashes, Sheriff Boyd Stevens and other residents rush to save them before the sun goes down.