Love Blactually
S7, E1: Brian meets the girl of his dreams, Carolyn. However, Cleveland moves right in and sweeps Carolyn off her feet. Desperate to win her back, Brian must do anything he can, even if it means involving Cleveland's ex-wife, Loret.