Marnie & Scott's Mistake
S9, E5: Marnie and Vicky’s reconciliation is short lived when Vicky discovers Marnie’s been lying to her all along. A tash on tours night in Charlotte’s home town of Sunderland ends in disaster when Aaron sees Marnie and Scott getting way too close for his liking.