Planet Chef Mauro Colagreco - Argentina
S1, E5: Argentinian, of Italian origin, Mauro Colagreco worked for four years with the biggest names in French gastronomy: Bernard Loiseau, Alain Passard, Alain Ducasse and Guy Martin.