Max's Halloween / Ruby's Leaf Collection
S1, E5: Max wants to be a vampire for 'Max's Halloween', and Ruby hopes to be top of the class in 'Ruby's Leaf Collection', then in 'The Blue Tarantula', Max is worried by a bedtime story.