Max's Valentine / Ruby Flies a Kite / Super Max
S1, E13: Valentine's Day is a busy day in 'Max's Valentine', Max wants to help Ruby take to the skies in 'Ruby Flies a Kite', and when Sally goes missing, it's 'Super Max' to the rescue.