Me Without You
S7, E13: On his way home from a business trip to Hawaii, Joe calls Allison to let her know what time he's arriving. He never makes it, however. Flash-forward to seven years in the future, Allison is a successful Assistant District Attorney working as second chair prosecuting a major drug dealer, Luis Amenabar.