Modern Espionage
S6, E11: After Frankie banned Greendale's yearly paintball game, the game has gone underground and is threatening to ruin Frankie's "Cleaner Greendale" gala. At Frankie's request, it is now up to Jeff and the crew to stop the paintball game and expose "Silverballs", an unknown player who shoots silver paintballs.