Moving On
S2, E9: Jack and his squad search for a driven neurosurgeon, Dr Lianna Sardo, who disappeared after a nighttime jog in the city with her ex-husband, Dr Evan Mayhew. The suspects include Lianna's violent ex-boyfriend and a doctor whom she was going to testify against in a malpractice lawsuit. The case becomes clearer when information reveals that Lianna tried to contact the child she had given up as an unwed teenager.