Murder is Never Quiet
S1, E16: Magnum is hired by a woman to prove that her son didn't kill his girlfriend and has only 24 hours before the accused accepts a plea deal. Meanwhile, Rick and TC try to recover stolen appliances that were donated to a wounded veteran.