My Big Bird
S5, E8: JD, Turk, Elliot and Carla are asked to recount the past week's events during an interrogation surrounding the mysterious death of a patient. Dr Kelso finds it hard to pinpoint neglect when he learns that JD and Turk were away tracking down a patient to elicit a thank you.