My Big Move
S4, E22: JD and Carla get the silent treatment from Turk, who can't seem to control his emotions after learning about their kiss. Meanwhile, Cox reluctantly seeks the help of Elliot when an epileptic patient won't listen to him, and Janitor feels emasculated by his new uniform.