My Coffee
S6, E3: JD spends time getting to know the future mother of his child, Kim, and finds that they are surprisingly compatible. Meanwhile, Turk gets nervous when Carla starts contemplating returning to work now that the baby is born. Thinking that he won't be able to support his family he begins giving medical advice on the side for a quick buck. Elsewhere, Eliot contemplates moving into a private practice.