My Conventional Wisdom
S6, E20: J.D. and Turk go to a medical convention in Phoenix, Arizona, where they run into J.D.'s ex-girlfriend Dr. Kim Briggs, who has a surprise for J.D; at Sacred Heart, the janitor pretends to be the Chief of Medicine; Dr. Cox starts to put doubts about the wedding into Elliot's mind.