My Day at the Races
S5, E3: While planning his birthday fiesta, JD finds a list of things he wanted to accomplish before he turned 30. When he discovers he has accomplished none of them, he enters a triathlon. Meanwhile, Elliot, in an effort to break her boyfriend out of his shell, discovers a side of him that freaks her out.