My Drive-By
S4, E24: When Turk saves a man's life at the local taco stand, he tries to keep his ego in check as Dr Cox takes all the credit. Elsewhere, to avoid ruining her new relationship with Jake, Elliot enlists JD's help to prevent her dates from becoming too intimate, and Dr Kelso terrorises the hospital from the seat of his new motorised wheelchair until the Janitor takes matters into his own hands.