My Five Stages
S5, E13: JD and Dr Cox go through the five stages of grief with their favourite patient who is declining in health. Carla forces Turk to go on a string of double dates, including Eliot and her booty call Keith, while Dr Kelso hits Ted with his car - Ted finally has the upper hand with a potential lawsuit.