My Half-Acre
S5, E9: JD is introduced to quirky Julie Quinn and love is in the air. Worried that JD will once again screw up the budding relationship, Elliot doles out romance advice. Meanwhile, Carla questions Dr Cox's tough exterior and is convinced that the sarcastic doctor is really a softy. Elsewhere, the Janitor puts together an air band to win a contest.