My Hard Labor
S7, E2: Kim goes into labour, and JD struggles to decide if he should tell her what he really thinks of their relationship. Turk, desperate to do something not baby-related, races to finish a video game before Carla finds out. Meanwhile, Dr Cox searches for someone he trusts enough to give his daughter an injection.