My Lips Are Sealed
S4, E21: JD takes Carla out for a drink to persuade her to move back in with Turk, but things don't quite go to plan and the pair ends up sharing a 'friendly' kiss. Meanwhile, Elliot and Dr Kelso struggle to remain professional when faced with a delicate patient issue, and Dr Cox tries to be a cool dad.