My Manhood
S7, E8: JD becomes scared that he is not masculine enough to set an example for his son, especially after Dr Cox gives him a hard time about being a whiney man-child. Meanwhile, after a necessary surgery leaves him feeling less manly, Turk is overcompensating his own masculinity by fighting anybody that tries to get the break-room remote.