Nazdeek Ka Maamla
S2, E4: Ronny's new connections lead him to promising Kranti and Anwar help with their dreams. Things get complicated when he about Vicky's dark past. Chachaji begins to doubt Ronny after she hears a rumour spread by Vicky.