Never Give In
S1, E2: Sitting Bull and Crazy Horse face George Armstrong Custer and the Seventh Cavalry in the battle of Little Bighorn; when their triumph over the U.S. Army fails to end the war they must continue the fight to preserve the Lakota way of life.