New Haunts / Croaked!
S1, E2: Ronnie Anne forgoes a family Halloween tradition in 'New Haunts', and in 'Croaked!', to help Adelaide to get over the passing of her frog, Ronnie Anne and Sid explain Day of the Dead. (S1, ep 3)