Norman Mailer, Samantha Shortcake
S1, E3: The arrival of the Valley's newest councilwoman spells trouble for both Bottom Dollar and Minx; when her contributors begin to pull out, Joyce scrambles to come up with new articles that conform to her own highbrow standards.