Obsession
S3, E14: Clark is forced to use his powers within sight of Alicia, a new girl at school, but he is surprised to find out she has powers of her own. The two develop a bond through their shared secret, but the situation gets ugly after Alicia becomes obsessive about having to share Clark with anyone else - especially Lana. Meanwhile, Lana asks Lex to investigate Adam.