Old Habits Return
S5, E5: The chaos continues as the gang return from Prague to a turbulent Toon. Holly and Kate come face to face on a night out, while Dan comes face to face with a ham sandwich and gets in a pickle with Scott. And the house is in total meltdown as Charlotte and Gary finally come to blows over their on/off relationship, and it looks like it could be the end for Vicky and Ricci.