Once Around the Block
S2, E5: Hannah tries to resolve problems she has with Ray's successful ex-wife Christine, who doesn't trust Hannah in anything she does, and Pizza Girl begs Phil to take her out on a ride with the classic car called Klauss stored in his garage.