October Road
Ten years after leaving his hometown of Knights Ridge, Nick Garrett returns to teach a one-day course at the local college, hoping that he will also be able to catch up on what has happened since he has been gone. His homecoming will not be a smooth one though, as Nick wrote a best-selling novel based on his former friends, and he does not know how they reacted. Can he confront his past demons and move on with his life?