One Hundred Years is Nothing
S5, E1: John Dutton is sworn in as Governor of Montana; as John settles into the powers of his new office, he makes bold moves to protect the Yellowstone from his opponents; the bunkhouse and the Duttons enjoy the Governor's ball.