Out of Focus
S2, E6: Brenda investigates the death of a paparazzo who appears to have killed himself by jumping from a hotel window. Her team of investigators soon discovers that a popular celebrity was staying at the hotel and may have been the target of the photographer's prying camera tactics. Meanwhile, Fritz has been getting calls from a female colleague at the FBI, stirring up feelings of jealousy in Brenda.