Magnum P.I. Out Of Sight, Out Of Mind
S5, E9: Magnum and Higgins take on a case that sends Higgins inside a psychiatric hospital; Katsumoto and his son, Dennis, head to the mainland to look at colleges, but their trip takes a harrowing turn when a run-in with a local turns ugly.