Paint It Black
S1, E5: As Retro Girl (Michelle Forbes), Zora (Logan Browning) and the heroes of the world rush to stop the escape of Wolfe (Eddie Izzard) from The Shaft, Walker (Sharlto Copley) realizes he must face him alone, the inevitable clash between mentor and disciple that will unravel the deep-seated history between them.