Panama
S3, E6: Cole confronts his past when former mentor, Tom Barnes delivers news, as he and Murtaugh investigate the robbery of safe deposit boxes. Meanwhile, Murtaugh clashes with his wife's new client, Louie Gutierrez, aka The Gute, and enlists Bailey's help.