Pariah
S4, E12: When Lana and Jason are attacked by an unseen assailant, suspicions initially fall on Clark's new girlfriend, Alicia. Clark is forced to take a hard, truthful look at Alicia, who's hurt by his lack of loyalty. Meanwhile, Jason's mother Genevieve returns to town with an offer for Lex.