Parma
S17, E13: The chefs are treated to a culinary dream trip to Parma, the legendary home of Parmigiano-Reggiano cheese and Prosciutto di Parma ham; the chefs must feature the ingredients in two courses and serve their dishes to a table of 16 Michelin stars.